21.listopadu - Podělná hnusná neděle...x(

21. listopadu 2010 v 18:11 | Cukřík
Čauky, Kočky ! :) Včera večer mě ty plody moře tak nasraly, že jsem si nakonec nedala ani jeden...:D Prostě jsem tu bombonieru neotevřela :) Večer jsem si vzala sice páír lžič červený řepy, ale jako...:D Opravdu lepší, než ta čokoláda. V posteli jsem si napsala denní plán na dnešek a učinila jsem zase trošku změny - normální, jogurty (to jsou u mě Activie, jiné doma nemáme, dřív jsem je snídávala, ale ted mám musli) budu jíst k obědu se zeleninou - nahradí mi to kečup a určitě mě to víc zasytí. Light jogurty, jako třeba Light Extra Porce Ovoce budu jíst k večeři, dřív jsem je jedla i k obědu, ale měla jsem jich děsnou spotřebu a navíc...No prostě to bude takhle. Takže plán, který jsem si na dnešek udělala, by měl být jakýmsi odrazem toho, jak budou v příštích dnech vypadat mé jídelníčky.

PLÁN

Svačina: Nic
Večeře: Light Extra Čokoládový
Mimo: 6plodů moře
Původní bylo, že pojedem s otcem paní M. odvézt na chatu.. Nebo mě to bylot ak řečeno. To, že jí tam jedeme na půl dne pomáhat jsem se dozvěděla až tam. Takže jsem tam byla jak debil v kabátku, bílých botách a černých kalhotech. Otec mi po vyložení věc doslova vyhnal do lesa, do toho bahna, abych vyvenčila psy. Boty za 3 klacky mám obalený blátem a je mi z toho děsně smutno. Ještě než jsem vyšla do lesa, mi paní M. strčila do ruky rohlík namazanej tlustou vrstvou másla,pomazánky  proloženej salámem. Ona je totiž typ baby, co tahá jídlo všude a kdykoliv. Před ní jsem do něj jemně kousla, aby jí to nebylo podezřelý a mazala jsem pryč. Za prvním stromem dostali rohlík psi. Asi hoďku jsem la svižnou chůzi a povětšinou do kopce. Přišla jsem do chaty a tam jsem měla připravenej čaj - černej, anglickej, hnusnej až na poblití čaj, kterej jsem prostě musela vypít, protože na mě otec vrhal vražedný pohledy jako ať neodmlouvám. Až PAK jsem se dozvěděla, že v něm byly 2 lžičky cukru. Ke kávě paní M. nakrájela bábovku. Vzala jeden kus, vzala mou ruku a připleskla mi tu bábovku na ruku, ať prej jím, že jsem jak tyčka. Sledovala mě asi 10vteřin, než jsem si torchu ukousla..pak se zatvářila spokojené a odešla něco dělat do chaty. V tu chvíli dostali zbytek psi. Takhle se to opakoval (počítala jsem to..!) 5x... Takže jsem si z toho kousku dycky tak....kousla...taže jsem jí snědla šíleně moc..x( Pak nastal oběd. Paní M. nachystala špená, brambory a uzené maso. Naštěstí se mi podařilo toho jídla zbavit - měla jse 2 kostičky uzeného a 3 lžičky špenátu. Pak jsme ještě hrabali asi hodinu listí a jeli domů.Díky bohu. Nenávidim sebe, že jsem tak zradila. Nenávidim paní M. že mi nutila jídlo. Nenávidim naše, že mi to neřekli.

Pak jsme ještě přijeli domů a na stle bylo "nepovedený" cukroví, co bylo jako na snězení...Já jsem i po tom žraní, které trvalo tak od 10 do půl 3 neudržela a dala jsem si asi 4 kolečka takovýho těsta. Jsem...ani nevím, co říct.
Byli jsme i v Globusu, takže jsem si nakoupila zásobu jogurtů. Light jogurtů. Achjo. Že já se vůbec divim, že vážim furt steně...A že ostatní ubíraj i když jí čokoládu...Protože celkově nežerou, tak jako já, jak prasata. Jak tlustý, tučný, klepavý prasata

Bože, bože, já tak zklamala...tak moc...;(

Jenže nehorší, že jak jsme ted přijeli domů, tak jsem měla hlad. Takže jsem si udělala původní oběd, svačina už nebude a večeře bude až dýl. Nenávidim se, fakt. Ale...ta byla tak dotěrná, až to bylo hnusný. Fakt. Já už jsem měla sto chutí jí poslat někam.

Taky jsem vám chtěla poděkovat za komentáře, co mi tu necháváte :) NESKTUEČNĚ SI JICH CENÍM, OPRAVDU!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.