Čtvrtek 21.října

21. října 2010 v 6:45 | Cukřík |  →My day
6.40 - 100g Activie Bílá, 20 g musli + 4 plátky sýra!!!!!!

9.40 - 2 knackebroaty, 4 ředkvičky

13.55 - Corny Linea, ředkvička

2 piškoty, lžička sýra, patička rohlíku...:'( 

40minut ostrá chůze

15.45 - 4 ředkvičky, Instatní polévka( 90kcal - potřebovala jsem se nutně zahřát a i trohcu najíst, protože jsem celej den unavená a ted pudu na trenink a mame tu kravu trenerku a ja musim mit apson troch energie, abych ji nemohla odporovat a davat zaminky me jeste vic schazovat..)

2 hodinový trénink volejbal (hráli jsme turnaj...takže jsem možná spálila trochu víc) 

19.50 - Miska červené řepy a asi 4 hrsitčky musli...:'( :'( :'( MĚ JEBNE!

Posilko: Sklapovačky: 1x 60 + 1x40 (DOTAZ: myslíte, že je rozdíl, když udělám těch sklapovaček 60 bez přestávky a když jich udělám třeba 60 za cleej večer?)
              Dřepy: 2x20,3x10
              Kliky: 4x10
              Výdrž na dolní břišní svaly: 5x1minuta 

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa


Komentáře

1 *Lufí* *Lufí* | Web | 21. října 2010 v 6:59 | Reagovat

Tuhle snídani mám nejradši.. Müsli a jogurt =)

2 iwanttobeperfect iwanttobeperfect | E-mail | Web | 21. října 2010 v 17:57 | Reagovat

i s těmi prohřeškami je to furt dobrý ;)

3 my-xxl my-xxl | Web | 21. října 2010 v 20:34 | Reagovat

hodně sportuješ, můžeš si dovolit semtam nějakej ten prohřešek. A 4 plátky sýra dopoledne podle mě nejsou tak strašné :) btw patička rohlíku - bílého,nebo nějaký celozrnný?:)
Jinak děkuju za podporu :-*

4 Lucy Lucy | Web | 21. října 2010 v 23:13 | Reagovat

Zlato, tema malinkatejma mrnavejma prohreskama se netrap, jak jsme si uz parkrat rekly, furt lepsi mlsat trochu musli nez se narvat tabulkou MIlky ... no ne? :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama